Välkommen till Nedis Live Chat Support

På Nedis letar vi ständigt efter sätt att hjälpa dig bättre. Som en del av vårt åtagande att förbättra din upplevelse har vi övergått till livechatt som vår primära kommunikationskanal.

 

Varför denna förändring?

Vi insåg att telefonlinjer kan leda till långa väntetider och mindre effektiv kundservice. Med livechatt får du omedelbar hjälp, och våra handläggare kan lösa flera frågor samtidigt, vilket leder till snabbare lösningstider.

Vi har också implementerat en automatisk översättningsfunktion så att du kan få support på det språk du föredrar, även om handläggaren inte talar språket.

 

Lätt att använda

När du har loggat in visas chattfönstret automatiskt längst ned till höger på skärmen

 

Vad innebär detta för dig?

Vår Nedis Support Bot är utformad för att vägleda dig till självbetjäningsområdena på vår webbplats. Även om boten är i ett tidigt skede och kan verka lite grundläggande just nu, kommer dess intelligens att växa med tiden genom interaktioner med användare som du. När fler kunder interagerar med boten kommer den gradvis att bli bättre på att tillhandahålla användbar och korrekt information.

 

Mänsklig hjälp

Om du föredrar att prata med en kundtjänstmedarbetare kan du enkelt byta till en livechatt under öppettiderna.

Offline-support

Utanför kontorstid kan du lämna ett meddelande om din fråga eller ditt problem. Du får en bekräftelse via e-post och vi hämtar ditt ärende så snart vi är tillbaka på kontorstid.

Effektivare service

Med vårt nya system kommer vi att kunna lösa dina problem snabbare genom att hantera hela arbetsbelastningen mer effektivt.

 

 

Vi tror att dessa förbättringar kommer att förbättra din upplevelse och öka din tillfredsställelse. 

Tack för att du valde Nedis. Vi ser fram emot att hjälpa dig via vår livechatt!